مقالات

انواع پارچ و لیوان

انواع پارچ و لیوان

یکی از کاربردی ترین ظروف برای هر خانه ای انواع پارچ و لیوان می باشد. این دو محصول پرکاربرد و پرطرفدار به عنوان ظروف سرو نوشیدنی برای پذیرایی از میهمان یا استفاده روزمره مصرف دارند. و شما می توانید انواع نوشیدنی را در این ظروف، سرو نمایید. همچنین حضور مدل های مختلف آن در میز غذاخوری، موجب جذابیت و زیبایی بیشتر چیدمان سفره شما نیز می شود.

انواع جنس این ظروف اعم از: مسی، چینی، پلاستیکی، سرامیکی و…. بنا بر موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از آن ها برای مهمانان ویژه مناسب هستند. و برخی دیگر برای نگهداری مایعات و نوشیدنی ها و سرو آن ها به صورت روزمره استفاده می شوند. در هر صورت این روزها خرید مدل های ست از پارچ و لیوان برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد. و اکثر آن ها به دنبال مدل های جدید به روز و با کیفیت می باشند.

برای اینکه بتوانید یک خرید درست را تجربه نمایید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. با تکمیل اطلاعات کاربردی در مورد این ظروف می توانید حتی به صورت غیر حضوری یک انتخاب فوق العاده از بهترین سایت خرید لوازم آشپزخانه داشته باشید.

انواع پارچ و لیوان در مدل و جنس های مختلف

انواع پارچ و لیوان

  • ظروف سرو نوشیدنی بلور

انواع پارچ و لیوان از جنس بلور می باشند، دارای شفافیت بیشتری نسبت دیگر ظروف شیشه ای همچون کریستال ها هستند. طراحی این ظروف به اندازه ای زیبا است که اکثر خانواده های ایرانی حداقل یک دست از این ظروف را در آشپزخانه خود دارند. و به عنوان یکی از بهترین جنس های پارچ و لیوان شناخته می شود. همچنین استفاده از آن ها جلوه خاص و زیبایی را برای سفره های رنگین و میهمانی های رسمی شما ایجاد می نماید.

بیشتر بدانید
تاثیر استفاده از ظروف چوبی برای سرو غذا و نوشیدنی

لیوان آمبر دودی

  • انواع پارچ و لیوان کریستال

امکان ندارد که نام ظروف کریستال به گوش کسی نخورده باشد. قطعا هر زمان که برای خرید ظروف شیشه ای به مغازه های مختاف مراجعه نموده اید، یکی از پیشنهاد های فروشنده به شما، خرید محصولات کریستالی بوده است. این ظروف در انواع مختلفی چون: شکلات خوری، میوه خوری و…. تولید می شوند. اما یکی از پرطرفدار ترین محصولات آن انواع پارچ و لیوان می باشد. که در گذشته و در اکثر خانه های یرانی به عنوان ظروف تزئینی در بوفه ها بیشترین کاربرد را داشته. اما امروزه آن ها به عنوان انواع ظروف سرو نوشیدنی در میهمانی های خاص کاربرد دارند. و تصویر زیبایی از نوشیدنی ها برای شما و میهمانان خاص شما به وجود می آورد.

انواع پارچ و لیوان

  • ظروف سرامیکی و چینی

سرویس های چینی و سرامیکی پارچ و لیوان تقریبا در هر خانه ای کاربرد دارد. و بهترین گزینه برای استفاده روزمره و دورهمی های خودمانی می باشد. معمولا مدل و رنگ های بسیاری از انواع پارچ و لیوان سرامیکی در بازار مصرف وجود دارد. همچنین سرویس های چینی آن نیز دارای تنوع بسیاری در طرح می باشند.

به طور کلی خرید یک سرویس سرامیکی یا چینی از پارچ و لیوان برای هر خانه ای ضروری می باشد.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره ی انواع ظروف سرامیکی

لیوان سرامیکی

  • انواع پارچ و لیوان پلاستیکی

این مدل از انواع پارچ و لیوان بیشتر برای استفاده در پیک نیک و مسافرت برای جلوگیری از شکستن ظروف کاربرد دارد. این مدل ها هم قیمت پایین تری نسبت به دیگر محصولات دارند. و هم ماندگاری ان ها برای استفاده دم دستی بیشتر است. اما لازم است بدانید این ظروف سرو برای پذیرایی از میهمانان و یا دورهمی ها زیاد مناسب نیست. و معمولا در این مورد به کار برده نمی شوند.

بیشتر بدانید
انواع لیوان اسموتی و طرز استفاده از آن

خرید ظروف آشپزخانه

خرید اینترنتی انواع پارچ و لیوان

اگر انتخاب انواع پارچ و لیوان از میان این همه تنوع برای شما سخت و دشوار است. و همچنین زمان کافی برای گشت و گذار در فروشگاه های مختلف برای خرید بهترین نوع این محصول را ندارید. می توانید از طریق وب سایت فروشگاه تهران مدل های مختلف این ظروف را خریداری نمایید. این مجموعه بهترین مرجع خرید لوازم آشپزخانه اینترنتی می باشد. و فضایی امن را برای مشتریان خود به وجود آورده است تا در کمترین زمان، بهترین محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. و در مدت زمان کوتاهی درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *