مقالات

استفاده از تراول ماگ در تابستان و زمستان

کاربرد تراول ماگ

اکثر شما در هنگام کار، سفر و یا رفت و آمد های روزانه علاقه ی بسیاری به نوشیدن، نوشیدنی های گرم در فصل های سرد و نوشیدنی های سرد رد فصل های گرم دارید. از طرفی می خواهید که این نوشیدنی تا مدت زمان معینی دارای دمای دلخواه و دلنشین شما باشد، تا در اسرع وقت آن را نوش جان نمایید. مشخص است که لیوان های معمولی هیچ گاه توانایی حفظ دمای یک نوشیدنی را مدت زمان طولانی ندارند. پس در اینجور مواقع استفاده از لیوان های مخصوص به نام تراول ماگ که در برابر عبور و مرور هوا مقاومت بالایی دارند، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. اگر از علاقه مندان به این نوع محصولات می باشید، برای آشنایی بیشتر با کاربرد تراول ماگ ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره ی کاربرد های لیوان اسموتی

کاربرد تراول ماگ

عملکرد کلی ماگ های مسافرتی

همه ی ماغ می دانیم که سرعت جنب و جوش مولکول های یک ماده نشان دهنده درجه حرارت آن است. پس هرچه سرعت مولکول های مایعات کمتر باشد، یعنی دمای کلی آن کمتر است. پس اگر ما یک نوشیدنی داغ را به همراه داریم، هنگامی که مولکول های آن به مولکول های هوا برخورد کنند، از سرعت آن ها کم، و نوشیدنی شما به اصطلاح خنک می شود. و این روند تا جایی ادامه دارد که دمای نوشیدنی شما با دمای محیطی که در آن قرار دارد یکسان شود. و بالعکس، نوشیدنی های سرد هم اگر در هوای گرم قرار گیرند، به مرور سرعت حنبش مولکول ها زیاد شده و دمای نوشیدنی افزایش می یابد. اما کاربرد تراول ماگ ها این است که نگذارند دمای نوشیدنی شما تا مدت مشخصی، تغییر نماید.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره فنجان های قهوه

محفظه نگهدارنده ی نوشیدنی در این لیوان ها دارای یک فضای خلاء می باشد. پس هیچ گاه حرارت و یا سرما در آن ها انتقال نمیابد. و اما نوع دیگر آن ها که از فضای خلاء بهره مند نیستند، دارای دو دیواره ی داخلی و خارجی هستند. و این نوع از تراول ماگ ها در اصطلاح لیوان دوجداره نام دارند. جنس دیواره داخلی این محصولات معمولا از نوع استیل و دیواره ی بیرونی از مواد مختلف می باشد. شما عزیزان با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود می توانید هر یک از این محصولات را خریداری نمایید.

با استفاده از این لیوان های پرطرفدار تراول ماگ شناخته می شوند، در تمام فصول می توانید به راحتی نوشیدنی مورد علاقه خود را حمل نمایید.

بیشتر بدانید: آشنایی با انواع ظروف سرو نوشیدنی

کاربرد تراول ماگ

کاربرد تراول ماگ ها

  1. افرادی که علاقه زیادی به تفریحات کوهنوردی دارند، می توانند با استفاده از این ماگ ها، نوشیدنی خود را تا مدت طولانی گرم یا سرد نگه دارند.
  2. یکی از کاربرد های تراول ماگ برای افراد کارمند می باشند. این افراد در طول روز های پرمشغله خود می توانند نوشیدنی مخصوص خود را به همراه داشته باشند.
  3. در هنگام سفر و نبود امکانات کافی در مسیر، وجود یک تراول ماگ برای داشتن یک نوشیدنی تازه و رفع خستگی از ملزومات است.
  4. دانشجویان و دانش آموزانی که برای کسب دانش به کتابخوانه مراجعه می نمایند، با استفاده از این محصولات همیشه نوشیدنی لازم را برای رفع خستگی به همراه دارند.

موارد فوق الذکر تنها چند مزیت ساده از کاربرد های تراول ماگ می باشد. در واقع شما در هر زمان و مکان، با استفاده از این محصولات می توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را به همراه داشته باشید. این لیوان ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند. از این رو بنا بر کارایی مدنظر شما در انواع سایز قابل خریداری می باشند.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره فنجان های قهوه

خرید لیوان

جمع بندی

تراول ماگ یا همان لیوان سفری نوعی از ظروف سرو نوشیدنی با بدنه عایق می باشند. که مانع از تغییر دمای نوشیدنی می شوند. و دمای مایع درون خود را تا ساعت ها حفظ می کند. به عبارت دیگر نوعی فنجان که معمولاً برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند قهوه، شکلات داغ، سوپ یا چای استفاده می شود.

اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید، با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه تهران، انواع آن را مشاهده و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *