مقالات

ظروف پذیرایی طلایی در مدل های مختلف

ظروف سرو پذیرایی و نوشیدنی، یکی از اصلی ترین لوازم هر آشپزخانه ای است. از آنجایی که ایرانی ها جزو مهمان نواز ترین مردمان جهان هستند، از ظروف مختلف بسیاری برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می نمایند. این محصولات با توجه به سلیقه های گوناگون در مدل و اشکال مختلفی در بازار مصرف وجود دارند. یکی از ترند ترین مدل های امروزی، ظروف پذیرایی طلایی می باشد. بسیاری از افراد از این ظروف برای جلوه بالایی که دارند، جهت پذیرایی استفاده می نمایند. وجود ظروف طلایی جذابیت میز پذیرایی شما را چند برابر می نماید. اگر دکوراسیون خانه شما ساده و مینیمال است، وجود این ظروف با ایجاد یک تضاد، فضای اطراف شما را بسیار زیبا و دلپذیر می نماید.

فروشگاه تهران با در نظر داشتن نیاز مختلف مشتریان، مدل های جدید ظروف استیل طلایی را در وب سایت خود به شما عزیزان ارائه می نماید. و شما به راحتی می توانید، هر یک از محصولات مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری نمایید. در ادامه بیشتر با این لوازم کاربردی و زیبا آشنا خواهید شد.

بیشتر بدانید
انواع ظروف سرو نوشیدنی

انواع ظروف پذیرایی طلایی

ظروف پذیرایی طلایی

  • اردوخوری های طلایی

یکی از جدید و کاربردی ترین ظروف امروزی، انواع اردو خوری ها می باشد. این ظروف معمولا در اندازه های کوچک و معمولی تهیه می شوند. و به شما امکان جداسازی چندین خوراکی ریزو کوچک مانند: زیتون، خیارشور، سیر و غیره برای کنار غذا و همچنین، پسته و بادوم، نخودچی و کشمش و غیره برای میز پذیرایی را می دهد. وجود خوراکی های رنگارنگ در این ظروف موجب دلپذیری میز پذیرایی و غذاخوری شما می شود. به همین علت خرید ظروف پذیرایی طلایی یکی از ملزومات برای هر خانه ای می باشد.

  • ظروف پذیرایی طلایی – انواع دیس ها

دیس های پذیرایی دارای چندین نوع مختلف می باشند. برخی از آن ها به عنوان ظروف سرو دسر بوده، و برخی دیگر برای سرو غذا یا میوه مورد استفاده قرار می گیرند. به هر حال زیبایی این ظروف می تواند موجب دلپذیر تر شدن خوراکی های شما شود. برای مثال سرو برنج در دیس طلایی، جلوه ویژه ای برای غذای شما به وجود می آورد.

  • بشقاب های استیل طلایی

از دیگر ظروفی که استفاده از آن ها در کنار دیس های غذاخوری طلایی بسیار واجب است، بشقاب های غذاخوری استیل می باشد. هنگامی که تم و چیدمان کل میز شما به یک شکل باشد، و از ظروف یک رنگ برای سرو خوراکی های مختلف استفاده نمایید، رخ غذاها بیشتر نمایان می شود. پس اگر به این مدل ظروف پذیرایی طلایی علاقه مند هستید، می توانید یک مجموعه کامل از آن را برای پذیرایی از مهمانان در میز غذاخوری، خریداری نمایید.

  • ظروف استیل طلایی – شکلات خوری ها

همانطور که از نام این ظروف پیداست، شکلات خوری ها برای سرو انواع شکلات های جذاب به کار می روند. این محصولات یکی از پرطرفدار ترین خوراکی های مورد علاقه تمام سنین می باشد. هر کسی در هر سن و سالی از طعم و رنگ های جذاب انوع شکلات ها به وجد می آید. حال تصور کنید که انواع شکلات با بسته بندی های جذاب و یا ظاهر های هوس برانگیز را درون ظروف پذیرایی طلایی، سرو نمایید. قطعا مهمانان شما از زیبایی میز پذیرایی‌تان شگفت زده خواهند شد.

بیشتر بدانید
اصول اولیه برای خرید لوازم دکوری منزل

ظروف پذیرایی طلایی

خرید ظروف طلایی استیل

همانطور که می دانید تنوع ظروف پذیرایی بسیار بالا می باشد. از ظروف سرو نوشیدنی گرفته تا انواع بشقاب میوه و غذاخوری، ظروف سرو دسر، اردوخوری ها و غیره، همگی دارای مدل و طرح های بسیار مختلفی می باشند. اما ظروف ساده و یک رنگ، همیشه جزو محصولات ترند و روز بازار می باشد. به همین علت استفاده از آن ها هیچگاه شما را دلزده نمی نماید. خرید ظروف پذیرایی طلایی این امکان را به شما می دهد، تا میز خود را به بهترین شکل و مدل دیزاین نمایید.

بسیاری از شما ممکن است وقت کافی برای خرید انواع ظروف آشپزخانه نداشته باشید. از این رو فروشگاه تهران که دارای نماد اطمینان الکترونیک می باشد، برای راحتی مشتریان خود فضایی امن را به وجود آورده تا شما بدون اتلاف وقت بهترین محصولات را در این زمینه خریداری نمایید.

برای خرید لوازم آشپزخانه ، انواع ظروف و محصولات دکوری خانه کافی است به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید تا لذت یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *