مقالات

ظروف شیشه ای ساده برای آشپزخانه مدرن

ظروف شیشه ای ساده

ظروف شیشه ای ساده به ظروفی اتلاق می شود که معمولا بدون طرح و یا الگو خاصی می باشند. این ظروف بسیار شفاف بوده و برای افرادی که به سبک مینیمالسم علاقه مند هستند بسیار مناسب می باشد. از جهاتی این ظروف، جزو ظروف آشپزخانه مدرن محسوب می شوند. تنوع در شکل، اندازه، مدل و دیگر موارد این چنینی موجب شده است تا از این نوع ظروف شیشه ای بتوان در موقعیت های گوناگون برای کاربرد های مختلفی استفاده نمود. سرو غذا، نوشیدنی، نگهداری مواد غذایی یا حبوبات و غیره، همگی از کاربرد ها مختلف این ظروف محسوب می شوند. و به دلیل شفافیتی که این محصولات دارند، محتوا داخل آن ها قابل مشاهده است. و این امر در بیشتر موارد موجب زیبایی فضا و یا میز غذا خوری می شود. مواد غذایی رنگارنگ و یا شکل مختلف حبوبات در این ظروف به محیط طراف ما رنگ و لعاب فوق العاده ای می بخشد. اگر به فکر زیبایی آشپزخانه خود و یا محیط اطرافتان هستید، خرید ظروف شیشه ای ساده یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد.

در ادامه بیشتر با ویژگی های مهم این ظروف پرطرفدار آشنا خواهید شد.

ظروف شیشه ای ساده

مهم ترین کاربرد های ظروف شیشه ای ساده

  • شفافیت: اولین و مهم ترین ویژگی این ظروف کاربردی، شفافیت آن ها می باشد. زیرا این ویژگی است که به کاربر امکان مشاهده محتویات داخل ظروف و وضعیت آنها را می‌دهد.
  • بی‌بو و ضدعفونی: توجه نمایید که ظروف شیشه ای ساده دارای مدل و کیفیت های گوناگونی می باشد. در حالت استاندارد این ظروف باید کاملا شفاف و بدون بو باشند. اگر ظروفی که استفاده می نمایید در بو مواد داخل آن تاثیر گذار است، آن محصول از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد.
  • مقاومت در برابر دما: ویژگی مهم بعدی، مقاومت این ظروف در برابر تغییرات دمایی می باشد. ظروف سرو پذیرایی و یا نوشیدنی شیشه ای تا میزان زیادی در برابر شوک دمایی مقاوم هستند. از این رو به راحتی می توان از آن ها برای سرو نوشیدنی و یا غذاهای داغ استفاده نمود.
  • امکان شستشو: شست و شو راحت ظرف های آشپزخانه، از ویژگی های مهمی است که هنگام خرید ظروف مختلف باید به آن توجه نمود. ظروف شیشه ای ساده از آن دسته محصولاتی هستند که به راحتی می توان آن ها را با آب و مایع و یا در ماشیع ظرف شویی تمیز نمود. و هیچ گونه مراقبت خاصی ندارند. البته توجه نمایید هرچه مایع شوینده شما ملایم تر باشد، شفافیت و درخشندگی ظروف در طولانی مدت ماندگار تر است.
  • عدم واکنش ظرف با محتوی درون آن: شیشه جزو موادی است که در مقابل مواد غذایی و نوشیدنی‌ها واکنش ناپذیر است. از این رو ظروفی که از این مواد هستند جزو ظروف ایمن برای سرو نوشیدنی و خوراکی ها محسوب می شوند.
  • دوام: جنس شیشه مقاومت بالایی در مقابل خراشیدگی و آسیب‌های خارجی دارد.
  • برجستگی طراحی و استایل: برخی از مدل های ظروف شیشه‌ای ساده که در خود بدنه دارای طرح می باشند، می‌توانند نقش جذابی در دکوراسیون داخلی ایفا کنند. و در استایل و زیبایی محیط بسیار تاثیر گذار هستند.
بیشتر بدانید
ست ظروف آشپزخانه

ظروف شیشه ای ساده

جمع بندی

همه ما می دانیم که ظروف شیشه ای یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه، در هر خانه ای محسوب می شود. امروزه تمام ایرانیان از این ظروف برای سرو غذا و نوشیدنی ها، تزئین بخش های مختلف خانه، نگهداری انواع مواد غذایی و دیگر موارد این چنینی استفاده می نمایند. پس بهتر است هنگام خرید، جنس و مدلی را انتخاب نمایید که کیفیت بالاتری را نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار داشته باشد. تا هر روز بیشتر از پیش استفاده آن ها لذت ببرید.

فروشگاه تهران یکی از بزرگترین ارائه دهندگان لوازم و ظروف خانه و آشپزخانه، لوازم دکوراتیو، سرویس آشپزخانه و سایر لوازم جابی این چنینی می باشد. شما عزیزان در هر کجای کشور که باشید می توانید محصولات این فروشگاه را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

با خرید از فروشگاه تهران کیفیت را با بهترین قیمت به خانه خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *