مقالات

سرویس عصرانه خوری، برای یک پذیرایی فوق العاده

سرویس عصرانه خوری
بیشتر بدانید
خرید بهترین ظروف سرو دسر و پیش غذا

عصرانه، یکی از رایج ترین میان وعده ها برای اکثر کشور ها و جوامع می باشد. در بسیاری از موارد، افراد مختلف به صورت خانوادگی و یک دورهمی کوچک، میز کوچکی از خوراکی های خوشمزه و جذاب می چینند، و به همراه یک نوشیدنی سرد یا گرم مشغول صحبت و یا تماشای تلویزیون می شوند. گاهی نیز برخی مهمانی و دید و بازدید ها به صرف این میان وعده جذاب می باشد. که در این موارد شما سعی دارید تا از بهترین ظروف پذیرایی برای مهمانان خود استفاده نمایید. از این رو به مرور زمان ظروف مخصوصی برای پذیرایی از مهمانان یا دورهمی های خودمانی در میان وعده عصرانه به وجود آمد. امروزه سرویس های عصرانه خوری دارای طرفداران بسیاری می باشند. به طوری که حداقل یک دست از آن در اکثر آشپزخانه ها وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با این ظروف کاربردی، به ادامه مطلب توجه نمایید.

سرویس عصرانه خوری

معرفی ظروف مختلف در سرویس های عصرانه خوری

در یک وعده عصرانه معمولا غذا سرو نمیشود. از این رو میز مخصوص عصرانه شامل: دسر، خوراکی و نوشیدنی های مختلفی می باشد. از این رو ظروف مختلفی برای پذیرایی در این میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این بخش متداول ترین آن ها را به شما معرفی می نماییم.

  • ظروف عصرانه سرو کیک

کیک ها یکی از متداول ترین خوراکی ها در یک میز عصرانه جذاب می باشد. اگر می خواهید در میز عصرانه خود پذیرایی خوبی به عمل آورید، پیشنهاد فروشگاه تهران سرو کیک های رنگی و لذیذ در ظروف مخصوص کیک خوری است. این ظروف زیبایی ظاهری دسر و همچنین میز پذیرایی شما را دو چندان می نماید. از این رو یکی از مهم ترین ظروف سرویس های عصرانه خوری محسوب می شوند.

بیشتر بدانید
خرید بهترین ظروف سرو دسر و پیش غذا

سرویس عصرانه خوری

  • ست سرویس چای و دمنوش خوری

قطعا یکی از نوشیدنی های فوق العاده در کنار کیک و شیرینی های میز شما، دمنوش و چای می باشد. در واقع یک نوشیدنی گرم، مهمانی عصرانه شما را دلپذیر تر می نماید. از این رو سرویس های مخصوص چای و دمنوش برای استفاده در میز پذیرایی عصرانه بسیار مناسب می باشند. این سرویس ها شامل: یک قوری، یک پایه و شمع برای گرم ماندن نوشیدنی، فنجان و نعلبکی و قندان می باشد، برای استفاده در میز پذیرایی عصرانه بسیار مناسب می باشند.

  • استفاده از تخته سرو در سرویس های عصرانه خوری

تخته سرو ها برای چیدمان خوراکی های ریز و کوچک که هنگام گپ و گفت میل می نمایید، بسیار مناسب هستند. همچنین ست بودن آن ها با یکدیگر زیبایی میز شما را بسیار بیشتر می نماید. برای مثال ظروف چوبی سرو در اندازه های مختلف گزینه خوبی برای میز میان وعده هستند. از این رو در اکثر سرویس های عصرانه خوری معمولا از چند تخته سرو استفاده می شود.

  • اکسسوری های پذیرایی

در یک میز عصرانه وجود اکسسوری های پذیرایی از واجبات است. این لوازم هم موجب زیبایی میز و هم راحت تر شدن پذیرایی شما می شود. برای مثال انواع قاشق و چنگال های کوچک برای خوراکی های ریز و میوه های اسلایس شده، زیر بشقابی ها برای نظم و تمیزی بیشتر، دستمال های تزئینی و…. دیگر لوازم این چنینی همگی می توانند جزو سرویس های عصرانه خوری شما باشد.

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، یک مهمانی عصرانه با سرویس های عصرانه خوری بسیار لذت بخش است. هرچه تناسب بین ظروف میز پذیرایی با یکدیگر بیشتر باشد، پذیرایی عصرانه شما دلپذیر تر خواهد شد. زیرا در بیشتر اوقات انتخاب ظروف است که به خوراکی و نوشیدنی ها رنگ و لعاب بیشتری می دهد.

بیشتر بدانید
خرید بهترین ظروف سرو دسر و پیش غذا

اگر قصد خرید ظروف سرو پذیرایی و ظروف نوشیدنی برای استفاده های روزمره و یا پذیرایی در مهمانی های مختلف را دارید، فرشگاه تهران تمام این محصولات را در بهترین کیفیت به شما ارائه می نماید. این مجموعه با توجه به ترند روز زیبا ترین ظروف را به مشتریان خود ارائه می نماید.

همچنین این مجموعه ارائه دهنده کلیه لوازم آشپزخانه مورد نیاز شما نیز می باشد. تنها کافی است به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه مراجعه نموده و هرچه برای پذیرایی یک عصرانه دلپذیر نیاز دارید را از این فروشگاه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *