مقالات

سرویس صبحانه خوری

سرویس صبحانه خوری

یکی از پرکاربرد ترین سرویس های آشپزخانه که امروزه بسیار مورد استقبال افراد مختلف می باشد، سرویس های صبحانه خوری می باشد. این مجموعه کاربردی، متشکل از انواع ظروف لازم برای سرو آیتم های صبحانه می باشد. که شما با استفاده از آن ها می توانید روز خود را زیبا و فوق العاده تر آغاز نمایید. زیرا همانطور که می دانید وعده صبحانه، مهم ترین وعده غذایی روز می باشد. و همان اندازه که خوراکی هایی که در این وعده میل می نمایید در انرژی شما موثر است، استفاده از ظروف زیبا و کاربردی نیز می تواند در تشدید انرژی مثبت صبح های شما تاثیر گذار باشد.

برای آشنایی با این مجموعه ظروف پرطرفدار و مدرن، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرویس صبحانه خوری شامل چه ظروفی می باشد؟

قطعا اولین سوالی که ذهن اکثر شما را درگیر می نماید این است که این سرویس های ظروف کاربردی برای سرو صبحانه از چه ظروفی تشکیل می شود؟

لازم است بدانید انواع سرویس های صبحانه خوری شامل ظروفی کاربردی به شرح زیر می باشد:

  1. فنجان و نعلبکی
  2. قوری چای و دمنوش
  3. قهوه خوری
  4. ظروف کوچک برای سرو انواع مربا
  5. کره و پنیر خوری
  6. لیوان های دسته دار
  7. چاقو، چنگال و قاشق چایخوری
  8. شکرپاش

کاربرد ظروف سرو صبحانه

سرویس صبحانه خوری

  • سرویس صبحانه خوری دم دستی

همه ی آشپزخانه ها به یکسری ظروف دم دستی برای سرو وعده های مختلف غذایی و یا میان وعده ها احتیاج دارند. در واقع حتی ظروفی که برای استفاده شخصی خود استفاده می نمایید، بهتر است از زیبایی کافی برخوردار باشند. زیرا در این صورت وعده غذایی شما لذیذ و دلچسب تر خواهد بود. لازم نیست حتما محصولات گران قیمت و خیلی خاصی تهیه نمایید. یک مدل ساده و جذاب از این ظروف باعث زیبایی هرچه بیشتر میز صبحانه شما و در نتیجه لذت بخش تر شدن این وعده غذایی می شود.

  • ظروف سرو صبحانه برای پذیرایی

سرویس های صبحانه خوری که برای پذیرایی استفاده می شوند، معمولا از لحاظ ظاهری کمی پر زرق و برق تر و مجلسی تر می باشند. زیرا این ظروف تاثیر بسیرا زیادی در جلوه میز پذیرایی شما دارد. و هرچه ظروف زیباتر و مرغوب تری را خریداری نمایید، میز پذیرایی شما جذاب و فوق العاده تر خواهد بود.

در هنگام خرید این ظروف دقت نمایید که این ظروف معمولا در تعداد پارچه مشخصی وجود دارند. سرویس های دو، چهار، شش و دوازده نفره از متداول ترین سرویس های ظروف سرو صبحانه می باشد. طراحی این محصولات معمولا سفید با طرح ها مینیمال و یا به صورت تک رنگ می باشد. که این مدل ها بیشترین فروش را در بین دیگر انواع ظروف صبحانه خوری دارد.

جنس ظروف سرو صبحانه

سرویس های صبحانه خوری مانند باقی ظروف دارای انواع مختلفی می باشند. این محصولات با جنس های: چینی، سفالی، ملامین، پیرکس، چوبی و سرامیکی در بازار مصرف وجود دارد. اما پرفروش ترین مدل های آن ها ظروف سرو صبحانه چینی و سرامیکی می باشد.

سرویس صبحانه خوری

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید، وعده صبحانه، یکی از وعده های مهم غذایی روز می باشد. از این رو بهتر است از ظروف مناسبی برای سرو خوراکی ها در این وعده مهم استفاده نمایید، تا اشتها شما برای صرف صبحانه بیشتر شود. لازم است بدانید هرچه تناسب بین ظروف میز صبحانه شما با یکدیگر بیشتر باشد، انرژی بیشتری به شما می بخشد. زیرا در بیشتر اوقات انتخاب ظروف است که به خوراکی و نوشیدنی ها رنگ و لعاب بیشتری می دهد.

اگر قصد خرید ظروف سرو پذیرایی و ظروف نوشیدنی برای سرو صبحانه در استفاده های روزمره و یا پذیرایی در مهمانی های مختلف را دارید، فرشگاه تهران تمام این محصولات را در بهترین کیفیت به شما ارائه می نماید. این مجموعه با توجه به ترند روز زیبا ترین ظروف را به مشتریان خود ارائه می نماید.

همچنین این مجموعه ارائه دهنده کلیه لوازم آشپزخانه مورد نیاز شما نیز می باشد. تنها کافی است به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه مراجعه نموده و هرچه برای پذیرایی یک عصرانه دلپذیر نیاز دارید را از این فروشگاه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *