مقالات

ظروف آرکوپال لومینارک

ظروف آرکوپال لومینارک

زمانی که به جهت خرید انواع ظروف و سرویس های چینی به سمت بازار می روید، بیشترین پیشنهاد فروشندگان به شما خرید ظروف آرکوپال لومینارک می باشد. شاید تا به حال با نام این ظروف آشنایی نداشته باشید. پس بهتر است تا انتها این مقاله با ما همراه باشید تا با این برند معروف فرانسوی بیشتر آشنا شوید.

همانطور که در مقالات قبلی بیان نمودیم، ظروف آرکوپال، از نوعی شیشه سفید نشکن تولید شده اند. و روی آن ها با لایه ای از لعاب پوشانده شده است. ماده اولیه آن ها کاملا نفوذ ناپذیر می باشد و همچنین در برابر فشار و حرارت بسیار مقاوم می باشند.

مشاهده نمونه محصولات در انتها مقاله

ظروف آرکوپال لومینارک

معرفی شرکت لومینارک

لومینارک یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده ظروف آرکوپال می باشد. این شرکت که دارای نشان تجاری جهانی ظروف پذیرایی و سرو می باشد، از سال 1825 شروع به فعالیت نموده است. لومینارک در تولید محصولات خود، ذوق هنرمندان فرانسوی را با شفافیت شیشه اپال تلفیق نموده است. و نتیجه آن به وجود آمدن ظروفی زیبا مطابق با سلیقه اکثر جوامع بوده است. جذابیت ظروف آرکوپال لومینارک زیبایی خاصی را برای میز های غذاخوری و پذیرایی شما به ارمغان می آورد.

کارخانه تولید کننده این ظروف پرطرفدار در مرز فرانسه و بلژیک ( تقریبا شمال فرانسه ) قرار دارد. و هدف این کمپانی بزرگ ارائه بالاترین سطح کیفیت و زیبایی ظروف سرو آرکوپال به مشتریان خود می باشد. گفتنی است این کارخانه با تولید بیش از 6 میلیون قطعه از محصولات در طول روز، از رقبا خود بسیار پیشی گرفته است. و اکنون اروپا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، آسیا و ایالات متحده بازار های تحت پوشش لویمنارک می باشند. و محصولات این کمپانی بزرگ به بیش از 160 کشور جهان صادر می شود.

بیشتر بدانید
دانستنی های ظروف آرکوپال

ظروف آرکوپال لومینارک شامل چه محصولاتی است؟

Arcoroc در سال 1963 به عنوان یک برند برای شیشه خو راه اندازی شد. کم کم لومینارک فرانسه به یکی از برند های معروف تولید ظروف  آرکوپال تبدیل شد. محصولات این کمپانی که از جنس ارکوپال بسیار مورغوب می باشد، بسیار مورد توجه تمام اقشار جامعه به خصوص رستوران ها قرار گرفت. ظروف آرکوپال لومینارک شامل: انواع ظروف سرو و پذیرایی، ظروف غذاخوری ( بشقاب های تخت و گود، کاسه و… )، سرو نوشیدنی ( ماگ، فنجان و نعلبکی و…) و قاشق و چنگال می باشد. لیوان های قهوه Fumer آن به دلیل زیبایی خاص و مقاومت بالایی که دارد، یکی از محصولات پرطرفدار این برند به خصوص در نیوزلند و استرالیا شناخته می شود.

ویژگی های مهم محصولات لومینارک

تولیدکنندگان ظروف آرکوپال لومینارک ادعا دارند که محصولات این کمپانی نسبت به دیگر ظروف چینی 5 برابر مقاومت بیشتری دارند. از این رو احتمال لب پر شدن ها بسیار کم می باشد. به همین سبب محصولات این کمپانی مجموعه کاملی از تمام ظروف مورد نیاز خانه و آشپزخانه می باشد. که با بهترین ویژگی های لازم و کاربردی تولید می شوند.

انواع ماگ، ظروف غذاخوری، فنجان ها و… در مقابل حرارت مقاوم بوده و قابل استفاده در مایکروویو ها می باشند. همچنین به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل جابجایی می باشند. از طرفی برای ششست و شو آن ها نیز می توانید با خیال از ماشین های ظرفشویی استفاده نمایید بدون آنکه کمترین مشکلی برای این ظروف ایجاد شود.

ظروف آرکوپال لومینارک بی خطر هستند!

شاید از خودتان بپرسید این تیتر به چه معنا می باشد؟ اصلا مگر ظروف چینی آرکوپال چه خطری می تواند داشته باشد؟

بیشتر بدانید
خرید ظروف چینی رنگی

برای پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم: در اوایل این هزاره گزارش های متعددی حاکی از مسمومیت ناشی از سرب در ظروف آرکوپال بودند. بیشتر کارشناسان این امر را عوارض لعاب کاری نادرست و فرسودگی به وجود آمده در اثر استفاده مکرر از این ظروف تشخیص دادند. اما با این حال ترس عمومی باعث شد تا شرکت مخترع ظروف آرکوپال تولید این محصولات را متوقف نماید.

اما طولی نکشید که سایر برند ها در خط تولید خود، شروع به تولید ظروف آرکوپال نمودند. یکی از شرکت های موفق در این زمینه، کمپانی لومینارک بود. این مجموعه از شرکت های زیر مجموعه Arc International محسوب می شود. و ظروف آرکوپال لومینارک امروزه به عنوان ظروف سرو و پذیرایی بی خطر شناخته می شوند.

خرید ظروف آشپزخانه

جمع بندی

همانطور که مطلع هستید، ظروف آرکوپال یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه، می باشد. امروزه تمام جوامع از این ظروف برای سرو غذا و نوشیدنی های خود استفاده می نمایند. پس بهتر است هنگام خرید، جنس و مدلی را انتخاب نمایید که کیفیت بالاتری را نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار داشته باشد. تا هر روز بیشتر از پیش استفاده آن ها لذت ببرید.

فروشگاه تهران یکی از بزرگترین ارائه دهندگان لوازم و ظروف خانه و آشپزخانه، لوازم دکوراتیو، سرویس آشپزخانه و سایر لوازم جابی این چنینی می باشد. شما عزیزان در هر کجای کشور که باشید می توانید محصولات این فروشگاه را به صورت انلاین خریداری نمایید.

بانکه سه سایز لومینارک

65,000 تومان85,000 تومان
بیشتر بدانید
انواع ظروف سرو نوشیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *